img_0688

Wok med blomkål, paprika, zucchini, broccoli, morot, vattenkastanj och sås
Sallad
Ris

  1. mugabe

    höhö vilken hälsobyråkrati att ha sallad till maten bara för att följa tumregeln att alltid ha sallad när större delen består av grönsaker redan

  2. Kanske det, men jag tror snarare att det helt enkelt är restaurangen som gör det enkelt för sig genom att ge alla tallrikar en likadan grund för att sedan bara variera själva huvudrätten. Det är trots allt så många som äter där att de måste roa sig med att bygga pyramider av alla tallrikar som väntar på att bli fyllda för att få plats med dem någonstans. Dessutom är det ju inte direkt onyttigt heller.

  3. paul

    nej verkligen inte! var godot sevärdt? den verkar…grabbig

  4. Jovisst, den var mycket sevärd. Speciellt Rabaeus och Hirdwall gjorde ett bra jobb. Men du har rätt – jag hade inte förväntat mig att den skulle vara så grabbig. Tvärt om tycker jag mig kunna känna av en hel del mer feminina drag hos karaktärerna om man bara läser pjäsen, trots att det bara är män med.
    Men resultatet har väl mycket att göra med regin och så …
    Om inte sevärd så är den i alla fall oerhört läsvärd.




Kommentera

